ReMarkAble tips
Gebruik een contentkalender voor een optimale contentstrategie
Goede contentmarketing levert fans, volgers, leads en aankopen op. Het is dus belangrijk om uw klanten en prospects…
Verzamel leads met een eenvoudige calculator of configurator op je website
Mensen zijn vaak bereid om hun persoonlijke gegevens te delen als ze er iets voor terug krijgen. Een…
Gebruik UBR’s ipv USP’s, oftewel Unieke Koopredenen ipv Unieke Verkooppunten
In het bedrijfsleven is het belangrijk om een verhaal te vertellen dat consumenten aanspreekt. Dit moet de consument…
Adverteer in alle hoeken en gaten van het internet met Google Performance Max
Performance Max-campagnes, of kortgezegd PMax, kunnen worden weergegeven op een breed scala aan advertentiekanalen, waaronder Google Search, YouTube,…
Waarom videocontent belangrijk is voor je bedrijf
In de snel veranderende wereld van vandaag spelen visuele en digitale media een steeds grotere rol in de…
6 essentiële elementen voor een succesvolle website
Een effectieve website moet aan verschillende criteria voldoen om gebruikers te kunnen boeien en hun doelen te bereiken.…
7 tips waarom je hashtags op Facebook zou moeten gebruiken
Sociale media is een essentieel onderdeel geworden van ons dagelijks leven. Facebook, met meer dan 2,8 miljard maandelijkse…
Verhoog je conversie door het gebruik van retargeting
Retargeting is een krachtige marketingtool die om verschillende redenen ontzettend nuttig kan zijn voor je bedrijf. Lees hier…
Het belang van een grondig zoekwoorden onderzoek
In de wereld van het internet draait alles om gevonden worden. Of je nu een blog hebt, een…
Verbeter je resultaten met A/B-testen
Binnen digitale marketing weet iedereen dat het simpelweg hebben van een website in de meeste gevallen niet genoeg…
Maak gebruik van dynamische e-mails
Bij gebruik van dynamische e-mails worden e-mails gevuld met content gebaseerd op wat er bekend is over de…
8 best practices om te voorkomen dat LinkedIn je bericht als spam ziet
LinkedIn hecht veel waarde aan een positieve gebruikerservaring en wil spamactiviteiten minimaliseren om het platform waardevol te houden…
Versterk je lokale aanwezigheid met Google Ads: Schakel de ‘Locatie’ optie in!
Het is niet per se een vereiste om de locatie-optie ‘aanwezigheid’ (ook wel “Presence” genoemd) in Google Ads…
Waarom je “mailto:” moet gebruiken in een nieuwsbrief
Om ervoor te zorgen dat iemand die op een link klikt, direct naar je kan mailen voor een…
Combineer buttons en tekstlinks in je nieuwsbrief voor maximale ctr
Het gebruik van buttons of tekstlinks in een nieuwsbrief hangt af van verschillende factoren, waaronder het doel van…
4 redenen waarom je als bedrijf LinkedIn zou moeten gebruiken
Wil je als bedrijf je professionele netwerk vergroten, je merk versterken en zakelijke kansen genereren? Met zijn miljoenen…
Boost uw groei met leadgeneratie
Bent u op zoek naar manieren om uw klantenbestand uit te breiden en uw bedrijf naar nieuwe hoogten…
Ontdek de Kracht van Google Analytics 4
In een wereld waarin gegevens de sleutel zijn tot het begrijpen en optimaliseren van je bedrijf, komt Google…
Maximaliseer je Online Zichtbaarheid met Google My Business
In de digitale wereld van vandaag is het essentieel voor bedrijven om online zichtbaarheid te hebben en gemakkelijk…
5 humoristische tips om koel te blijven tijdens warme werkdagen
Met de zomer die al los gebarsten lijkt te zijn en de temperaturen die stijgen, begrijpen we allemaal…
Waarom jouw website mobielvriendelijk moet zijn
Met de opkomst van mobiele apparaten als de belangrijkste toegangspoort tot het internet, is het hebben van een…
Maximaliseer de impact van je huisstijl
Een belangrijke tip bij het gebruik van een huisstijl is consistentie. Zorg ervoor dat je de elementen van…
Gebruik een QR-code in je offline advertenties
Een aantal redenen waarom het aan te bevelen is een QR-code in je offline advertenties te plaatsen: Gemakkelijke…
Zet unsubscribes en bounces over
Bij het inrichten van een nieuw e-mailmarketing of marketing automation platform: Vergeet bij het inrichten van een nieuw…
- « Vorige
- 1
- 2
- 3
- Volgende »
ReMarkAble heeft tientallen jaren ervaring in strategische marketing en communicatie in agro en food. In binnen- en buitenland. De hoogste tijd om wat best practises te delen!
ReMarkAble beheert en verzorgt voor haar opdrachtgevers onder andere:
200+ websites
50+ contentkalenders
50+ Google advertising accounts
Training 40+ dealers & verkopers
65+ marketing automation en e-mailmarketing accounts
100+ Fb accounts
20+ LinkedIn accounts
Op deze pagina plaatsen we met regelmaat tips om jou te helpen je marketinginspanningen te optimaliseren. Dus kom vooral nog eens terug!
ReMarkAble staat garant voor opmerkelijke communicatie in agro en food.
Onze aanpak: BE GOOD, TELL IT, GET PERSONAL & SELL IT!
Vanuit ons KennisCentrum in Deventer bieden wij support bij alle denkbare communicatievraagstukken.
Support nodig?