ReMarkAble tips

Waarom je “mailto:” moet gebruiken in een nieuwsbrief

Om ervoor te zorgen dat iemand die op een link klikt, direct naar je kan mailen voor een…

Combineer buttons en tekstlinks in je nieuwsbrief voor maximale ctr

Het gebruik van buttons of tekstlinks in een nieuwsbrief hangt af van verschillende factoren, waaronder het doel van…

4 redenen waarom je als bedrijf LinkedIn zou moeten gebruiken

Wil je als bedrijf je professionele netwerk vergroten, je merk versterken en zakelijke kansen genereren? Met zijn miljoenen…

Boost uw groei met leadgeneratie

Bent u op zoek naar manieren om uw klantenbestand uit te breiden en uw bedrijf naar nieuwe hoogten…

Ontdek de Kracht van Google Analytics 4

In een wereld waarin gegevens de sleutel zijn tot het begrijpen en optimaliseren van je bedrijf, komt Google…

Maximaliseer je Online Zichtbaarheid met Google My Business

In de digitale wereld van vandaag is het essentieel voor bedrijven om online zichtbaarheid te hebben en gemakkelijk…

5 humoristische tips om koel te blijven tijdens warme werkdagen

Met de zomer die al los gebarsten lijkt te zijn en de temperaturen die stijgen, begrijpen we allemaal…

Waarom jouw website mobielvriendelijk moet zijn

Met de opkomst van mobiele apparaten als de belangrijkste toegangspoort tot het internet, is het hebben van een…

Maximaliseer de impact van je huisstijl

Een belangrijke tip bij het gebruik van een huisstijl is consistentie. Zorg ervoor dat je de elementen van…

Gebruik een QR-code in je offline advertenties

Een aantal redenen waarom het aan te bevelen is een QR-code in je offline advertenties te plaatsen: Gemakkelijke…

Zet unsubscribes en bounces over

Bij het inrichten van een nieuw e-mailmarketing of marketing automation platform: Vergeet bij het inrichten van een nieuw…

Het belang van een H1 op je website

Een H1 (Heading 1) is een HTML-element dat wordt gebruikt om de belangrijkste titel of kop van een…

Gebruik nooit ‘nieuwsbrief’ of ‘newsletter’ in de onderwerpregel van je nieuwsbrief

De onderwerpregel is een van de eerste dingen die een ontvanger ziet en is bepalend voor het al…

Stel altijd een einddatum in voor je Google campagne

Een einddatum instellen voor je Google campagne is belangrijk omdat het je helpt om de duur van je…

Explore what the world is searching

Check eenvoudig en snel via Google Trends welk woord je in je communicatie het beste kunt gebruiken. Wist…

Welk contact was het laatst actief op je website?

Het laatst toegevoegde contact aan de contactmanager is niet per definitie het laatst actief op je website. In…

Agrariërs bereiken via Google Display

Agrariërs bereiken via Google Display? Ga voor de zelfgekozen plaatsingen. Natuurlijk kun je het segment ‘boerderijen’ selecteren, of…

Links in social media berichten

TIP 1: Plaats je link direct onder de titel in je Social Media bericht Platforms zoals LinkedIn en…

ReMarkAble heeft tientallen jaren ervaring in strategische marketing en communicatie in agro en food. In binnen- en buitenland. De hoogste tijd om wat best practises te delen!

ReMarkAble beheert en verzorgt voor haar opdrachtgevers onder andere:

✅ 200+ websites

✅ 50+ contentkalenders

✅ 50+ Google advertising accounts

✅ Training 40+ dealers & verkopers

✅ 65+ marketing automation en e-mailmarketing accounts

✅ 100+ Fb accounts

✅ 20+ LinkedIn accounts

Op deze pagina plaatsen we met regelmaat tips om jou te helpen je marketinginspanningen te optimaliseren. Dus kom vooral nog eens terug! 😉

ReMarkAble staat garant voor opmerkelijke communicatie in agro en food.

Onze aanpak: BE GOOD, TELL IT, GET PERSONAL & SELL IT!

Vanuit ons KennisCentrum in Deventer bieden wij support bij alle denkbare communicatievraagstukken.

Support nodig?