Maak gebruik van dynamische e-mails

Tip 21: Maak gebruik van dynamische e-mails

Bij gebruik van dynamische e-mails worden e-mails gevuld met content gebaseerd op wat er bekend is over de ontvanger. Het personaliseren van e-mails maakt dat uw e-mails naar een hoger niveau getild worden, en wanneer u het juist implementeert kan dit resulteren in hogere conversies.

Bij dynamische e-mails wordt er verschillende content weergegeven aan verschillende mensen, op basis van hun demografie, gedrag en zelfs hun aankoopgeschiedenis. Dynamische e-mailinhoud bespaart de tijd van het op maat aanmaken van verschillende soortgelijke e-mails voor meerdere situaties. In de plaats daarvan wordt één e-mail dynamisch bijgewerkt, en de meeste relevante informatie voor uw lead wordt ingevoegd en getoond.

Hieronder zijn enkele gebruiksvoorbeelden:

  • Producten tonen die nog in het online wagentje liggen
  • Wijzigende kopregels voor verschillende kantoren in het geval van bedrijven met meerdere locaties
  • Verschillend serviceaanbod op basis van de demografie van de Leads
  • Aanbieden van verschillende kortingsbonnen als gevolg van eerder gedrag
  • Informatieve inhoud op basis van verschillende interessante onderwerpen

Bent u gebruiker van SharpSpring Marketing Automation? Raadpleeg dan het volledige helpdesk-artikel voor meer gedetailleerde voorbeelden en configuratierichtlijnen.

http://help.sharpspring.com/hc/en-us/articles/115001033587-How-to-Add-Dynamic-Email-Content

Meer tips

Waarom een sterk merk niet alleen voor grote bedrijven is

Wanneer we denken aan sterke merken, komen vaak de grote namen als…

Klanten en medewerkers werven: meer overeenkomsten dan je dacht!

Het werven van klanten en medewerkers lijkt misschien heel verschillend, maar de…

In 7 stappen naar een sterk werkgeversmerk

Een sterk werkgeversmerk is dé manier om jouw organisatie aantrekkelijk te maken…