Maak gebruik van dynamische e-mails
Tip 21: Maak gebruik van dynamische e-mails
Bij gebruik van dynamische e-mails worden e-mails gevuld met content gebaseerd op wat er bekend is over de ontvanger. Het personaliseren van e-mails maakt dat uw e-mails naar een hoger niveau getild worden, en wanneer u het juist implementeert kan dit resulteren in hogere conversies.
Bij dynamische e-mails wordt er verschillende content weergegeven aan verschillende mensen, op basis van hun demografie, gedrag en zelfs hun aankoopgeschiedenis. Dynamische e-mailinhoud bespaart de tijd van het op maat aanmaken van verschillende soortgelijke e-mails voor meerdere situaties. In de plaats daarvan wordt één e-mail dynamisch bijgewerkt, en de meeste relevante informatie voor uw lead wordt ingevoegd en getoond.
Hieronder zijn enkele gebruiksvoorbeelden:
- Producten tonen die nog in het online wagentje liggen
- Wijzigende kopregels voor verschillende kantoren in het geval van bedrijven met meerdere locaties
- Verschillend serviceaanbod op basis van de demografie van de Leads
- Aanbieden van verschillende kortingsbonnen als gevolg van eerder gedrag
- Informatieve inhoud op basis van verschillende interessante onderwerpen
Bent u gebruiker van SharpSpring Marketing Automation? Raadpleeg dan het volledige helpdesk-artikel voor meer gedetailleerde voorbeelden en configuratierichtlijnen.
http://help.sharpspring.com/hc/en-us/articles/115001033587-How-to-Add-Dynamic-Email-Content
Meer tips
Waarom een sterk merk niet alleen voor grote bedrijven is
Wanneer we denken aan sterke merken, komen vaak de grote namen als…
Klanten en medewerkers werven: meer overeenkomsten dan je dacht!
Het werven van klanten en medewerkers lijkt misschien heel verschillend, maar de…
In 7 stappen naar een sterk werkgeversmerk
Een sterk werkgeversmerk is dé manier om jouw organisatie aantrekkelijk te maken…