Maak gebruik van dynamische e-mails

Tip 21: Maak gebruik van dynamische e-mails

Bij gebruik van dynamische e-mails worden e-mails gevuld met content gebaseerd op wat er bekend is over de ontvanger. Het personaliseren van e-mails maakt dat uw e-mails naar een hoger niveau getild worden, en wanneer u het juist implementeert kan dit resulteren in hogere conversies.

Bij dynamische e-mails wordt er verschillende content weergegeven aan verschillende mensen, op basis van hun demografie, gedrag en zelfs hun aankoopgeschiedenis. Dynamische e-mailinhoud bespaart de tijd van het op maat aanmaken van verschillende soortgelijke e-mails voor meerdere situaties. In de plaats daarvan wordt één e-mail dynamisch bijgewerkt, en de meeste relevante informatie voor uw lead wordt ingevoegd en getoond.

Hieronder zijn enkele gebruiksvoorbeelden:

  • Producten tonen die nog in het online wagentje liggen
  • Wijzigende kopregels voor verschillende kantoren in het geval van bedrijven met meerdere locaties
  • Verschillend serviceaanbod op basis van de demografie van de Leads
  • Aanbieden van verschillende kortingsbonnen als gevolg van eerder gedrag
  • Informatieve inhoud op basis van verschillende interessante onderwerpen

Bent u gebruiker van SharpSpring Marketing Automation? Raadpleeg dan het volledige helpdesk-artikel voor meer gedetailleerde voorbeelden en configuratierichtlijnen.

http://help.sharpspring.com/hc/en-us/articles/115001033587-How-to-Add-Dynamic-Email-Content

Meer tips

Zo zet je Instagram Posts, Reels en Stories in voor jouw bedrijf.

Instagram biedt verschillende functies om content te delen, zoals Posts, Reels en…

Sticky buttons: Verhoog de betrokkenheid op je website

Een sticky button, ook wel bekend als een zwevende call to action…

Maximaliseer het bereik van je bedrijfspagina op LinkedIn

De kracht van interactie. Eerder hebben wij jou tips gegeven voor een…