Opmerkelijke Agrarische Marketing Automation

De tijd van ‘schieten met hagel’ is voorbij. Opdrachtgevers willen weten wat de communicatie-inspanningen concreet opleveren en met kwalitatieve leads aan de slag. Meer en meer agri- en hortibusinessbedrijven weten de weg dan ook naar ReMarkAble te vinden voor opmerkelijke campagnes. Als creatief bureau, met een pragmatische aanpak, kunnen wij onze opdrachtgevers met het SharpSpring marketing-automationplatform, daadwerkelijk voorzien in goede leads.

Eigenaar van de data
Wie de data beheer(s)t is ‘king’. Met SharpSpring ben en blijf jij eigenaar van je klantgebonden data en hoef je niet per lead separaat af te rekenen met een externe leverancier. Tailormade, effectief én efficiënt!

Onafhankelijk
ReMarkAble is onafhankelijk en overziet het gehele medialandschap. Met behulp van SharpSpring richten we de optimale mediamix voor je in en ben je dus niet gelimiteerd tot enkele uitgeefproducten (van de desbetreffende aanbieder).

Internationaal
Het platform kun je zowel nationaal als internationaal inzetten. ReMarkAble weet met welke boodschap en via welke kanalen land- en tuinbouwers over de grens te bereiken zijn. Ongeacht het land waar we voor jou actief zijn, kunnen we exact meten wat je acties opleveren en kwalitatieve leads leveren die jouw verkopers of dealers gericht kunnen benaderen.

Platinum certificering
ReMarkAble voldoet aan alle vereisten op platina-niveau van het certificeringsprogramma, wat een uitzonderlijk niveau van expertise in marketingautomatisering en het SharpSpring-platform aantoont. Met deze certificering is ReMarkAble nog beter toegerust om opdrachtgevers te helpen om:

  • gekwalificeerde leads te genereren;
  • meer leads om te zetten in verkoop;
  • de ROI van marketingcampagnes te optimaliseren.
SharpSpring ReMarkAble Communicatie
emblem_platinum

Referenties

ReMarkAble_klant_logo_DeSamenwerking

De Samenwerking: Een website die voor ons werkt met ReMarkAble Marketing Automation (SharpSpring)!

C.L.V. De Samenwerking is een coöperatie met ca. 800 leden werkzaam in het midden en westen van het land, met specialisme op het gebied van veevoeding, ruwvoederwinning en plantenteelt. Sinds dit voorjaar werkt De Samenwerking met ReMarkAble Marketing Automation (SharpSpring).

Jesca Strien, marketing- en communicatiemedewerker bij De Samenwerking:

“ReMarkAble heeft ons begin dit jaar geholpen met het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl, met daarbij een nieuwe website. Ze wisten ons al snel met een demo te overtuigen van de voordelen van SharpSpring.

Onze brochures en kennisdocumenten kunnen via formulieren op de website worden aangevraagd. Ze worden vervolgens automatisch toegestuurd, dus we hebben er geen werk aan. Adressen van potentiële klanten worden aan ons bestand toegevoegd en benaderd door onze adviseurs. Ook aanmeldingen voor demo’s en bijeenkomsten verlopen via SharpSpring. Uitnodigingen en bevestigingen verlopen via de ingebouwde e-mailmarketing functionaliteit. Het helpt ons onze klanten nog beter te ondersteunen en van de informatie te voorzien waar ze naar op zoek zijn.

Het platform is compleet, overzichtelijk en betaalbaar. Aan het begin hadden we even hulp nodig van ReMarkAble, maar nu doen we eigenlijk vrijwel alles zelfstandig.”

ReMarkAble_klant_logo_LimaGrain
ReMarkAble_klant_logo_Advanta

Relevante content voor klanten en prospects met ReMarkAble Marketing Automation (SharpSpring)

Limagrain Nederland BV is marktleider in het veredelen en vermarkten van landbouwzaaizaden voor professioneel gebruik in de veehouderij, akkerbouw (LG Seeds) en groensector (Advanta Seeds). Sinds twee jaar maakt Limagrain gebruik van ReMarkAble Marketing Automation (SharpSpring).

Koen van de Sanden, online marketing manager Limagrain Nederland:

In onze (online) marketing streven we ernaar zo relevant mogelijk te zijn en blijven. Door inzicht in de online klantreis en interesses kunnen we onze uitingen nog beter afstemmen op de wensen en verwachtingen van onze doelgroepen. Sharpspring is een waardevolle tool in deze strategie en een complete, maar ook betaalbare oplossing gebleken.

ReMarkAble communicatie, ook nog eens met kennis van onze sector, heeft ons goed op weg geholpen met de implementatie.

ReMarkAble_klant_logo_Holaras

Hoopman Machines B.V.: Structuur, inzicht en leads met ReMarkAble Marketing Automation (SharpSpring)

Sinds 1911 is Hoopman Machines B.V. uit Aalten fabrikant van de Holaras machines. Er worden machines geproduceerd en ontwikkeld voor de veehouderij, akkerbouw, loonwerksector, uienverwerking, industrie en biogas. Naast de standaard machines in het assortiment, hebben veel van deze machines de mogelijkheid om ze naar eigen wens uit te breiden met extra opties. Sinds dit voorjaar maakt Hoopman Machines gebruik van ReMarkAble Marketing Automation (SharpSpring).

Jaco Korten, Verkoop- en marketingmedewerker bij Hoopman Machines B.V.:

We hadden het idee dat we het op marketing lieten liggen. Het was sluitpost in onze dagelijkse werkzaamheden. Er zat geen structuur in, we zagen niet wat het opleverde.

Daar moest verandering in komen!

Nu werken we samen met ReMarkAble communicatie aan de hand van een contentkalender en weten we welk bericht we wanneer, via welke kanalen (bijv. Facebook, e-nieuwsbrieven, Google Ads) moet worden verspreid. Via ReMarkAble Marketing Automation monitoren we wat onze communicatie-uitingen aan traffic en aan leads en verkopen genereren.

Eigenlijk wilden we gewoon worden ontzorgd. Dat werkt erg prettig met een bureau dat zowel verstand van zaken heeft van de agrarische sector als van communicatie.

ReMarkAble_klant_logo_SaMASZ

SaMASZ bvba - Johan Jans: Hard werken helpt meer als je ook slim werkt

SaMASZ bvba is de organisatie voor Nederland en België voor de verkoop van de machines van SaMASZ. Binnen het pakket maken vooral de maaiers erg veel indruk op de loonwerkers en veehouders. Sinds vorig jaar plukt SaMASZ bvba de vruchten van agrarische marketing automation, ondersteunt door Dijkstra Agrimarketing en ReMarkAble communicatie.

Johan Jans, eigenaar van SaMASZ bvba:

“Als jong bedrijf hebben we nog niet de vaste structuren uit het verleden. Dit bood ons de kans om marketing en sales op een nieuwe eigentijdse manier in te vullen. Hiervoor hebben we samen met Dijkstra Agrimarketing een marketingplan opgesteld, waarin onze ambities zijn opgenomen. We hebben goed gekeken naar de ontwikkelingen in de maatschappij, de agribusiness en onze eigen branche. Op basis daarvan hebben we ervoor gekozen om als maaispecialist de markt tegemoet te treden en in te zetten op die trends waarvan we verwachten dat die leidend zijn voor de komende jaren.

Zo lag de keuze voor marketing automation voor de hand om een hele efficiëntie en effectieve salesfunnel in te richten. Het is voor ons belangrijk leads vroegtijdig te kunnen traceren en te kwalificeren om op het juiste moment te kunnen ingrijpen in het aankooptraject van prospects. Heel natuurlijk kwamen we uit bij ReMarkAble als partner in dit traject. Ze verenigen Agri en Communicatie sterk met elkaar en hebben met SharpSpring een krachtige tool in handen.”

Arjen Dijkstra van Dijkstra Agrimarketing blijft betrokken bij het verder implementeren van het marketingplan. Hierdoor blijft de focus scherp om stap voor stap de doelen te gaan halen die we ons hebben gesteld. Zo kunnen we op een slimme manier in een korte tijd een mooie marktpositie opbouwen.”

Geïnteresseerd in een vrijblijvende Marketing Automation demo?