ReMarkAble tips
Hoe gebruik je Facebook Lead Ads?
Facebook Lead Ads is een waardevol hulpmiddel voor bedrijven die gericht nieuwe leads willen verzamelen, zonder dat gebruikers…
Wat is GEO en hoe werkt het?
GEO staat voor Generative Engine Optimization, een innovatieve benadering binnen de digitale marketing. Het richt zich op het…
Automatische volgverzoeken versturen op LinkedIn
We hebben het natuurlijk al eerder over het nieuwe LinkedIn abonnement Premium voor bedrijfspagina’s gehad, waar je toegang…
Wat is AEO (Answer Engine Optimization)?
Answer Engine Optimization (AEO) is een strategie die zich richt op het optimaliseren van websitecontent om beter aan…
LinkedIn Premium voor bedrijfspagina’s
LinkedIn Premium is al een langere tijd beschikbaar voor persoonlijke profielen, maar nu is er ook LinkedIn Premium…
Hoe verzamel je effectief contactgegevens van potentiële klanten
De huidige wetgeving maakt het steeds uitdagender om contactgegevens te verzamelen voor marketingdoeleinden. Met een grotere nadruk op…
Segmenteer de klantengroep van jouw bedrijf
Segmenteren is het op basis van criteria indelen van de markt in groepen klanten die min of meer…
Zo zet je Instagram Posts, Reels en Stories in voor jouw bedrijf.
Instagram biedt verschillende functies om content te delen, zoals Posts, Reels en Stories. Door handig gebruik te maken…
Sticky buttons: Verhoog de betrokkenheid op je website
Een sticky button, ook wel bekend als een zwevende call to action (CTA), is een element in de…
Maximaliseer het bereik van je bedrijfspagina op LinkedIn
De kracht van interactie. Eerder hebben wij jou tips gegeven voor een succesvolle LinkedInbedrijfspagina. Wist je dat een…
Gebruik Facebook advertising in de online marketingstrategie
In deze tip leggen wij jou uit hoe je succesvol adverteert op Facebook. Het promotiebudget is een kostbaar…
5 tips voor een succesvolle LinkedIn bedrijfspagina
Wil je weten hoe je jouw LinkedIn bedrijfspagina naar een hoger niveau kunt tillen? In dit artikel delen…
Maak van uw e-mailhandtekening een krachtige marketingtool: Tips en trucs
Uw e-mailhandtekening is meer dan een afsluiting; het is een subtiele maar effectieve manier om uzelf, uw bedrijf…
4 tips voor een opmerkelijk evenement
De kracht van evenementen marketing ligt in het vermogen om direct interactie te bieden tussen merk en doelgroep.…
maak gebruik van e-mailmarketing
E-mailmarketing is een vorm van Direct marketing waarbij berichten worden verzonden naar een doelgroep via e-mail. Door regelmatig…
verbeter je social mediastrategie
Social media is een krachtig instrument voor merkopbouw, leadgeneratie en klantbetrokkenheid. Om het maximale uit een social mediastrategie…
Schrijf effectieve SEO-teksten
SEO staat voor Search Engine Optimization, wat in het Nederlands zoekmachineoptimalisatie betekent. SEO bestaat in de basis uit…
5 Tips voor het schrijven van een blog!
Blogs zijn een belangrijk onderdeel van jouw content marketingstrategie. Door waardevolle en relevante content te delen, kun je…
Gebruik een contentkalender voor een optimale contentstrategie
Goede contentmarketing levert fans, volgers, leads en aankopen op. Het is dus belangrijk om uw klanten en prospects…
Verzamel leads met een eenvoudige calculator of configurator op je website
Mensen zijn vaak bereid om hun persoonlijke gegevens te delen als ze er iets voor terug krijgen. Een…
Gebruik UBR’s ipv USP’s, oftewel Unieke Koopredenen ipv Unieke Verkooppunten
In het bedrijfsleven is het belangrijk om een verhaal te vertellen dat consumenten aanspreekt. Dit moet de consument…
Adverteer in alle hoeken en gaten van het internet met Google Performance Max
Performance Max-campagnes, of kortgezegd PMax, kunnen worden weergegeven op een breed scala aan advertentiekanalen, waaronder Google Search, YouTube,…
Waarom videocontent belangrijk is voor je bedrijf
In de snel veranderende wereld van vandaag spelen visuele en digitale media een steeds grotere rol in de…
6 essentiële elementen voor een succesvolle website
Een effectieve website moet aan verschillende criteria voldoen om gebruikers te kunnen boeien en hun doelen te bereiken.…
- 1
- 2
- 3
- Volgende »
ReMarkAble heeft tientallen jaren ervaring in strategische marketing en communicatie in agro en food. In binnen- en buitenland. De hoogste tijd om wat best practises te delen!
ReMarkAble beheert en verzorgt voor haar opdrachtgevers onder andere:
200+ websites
50+ contentkalenders
50+ Google advertising accounts
Training 40+ dealers & verkopers
65+ marketing automation en e-mailmarketing accounts
100+ Fb accounts
20+ LinkedIn accounts
Op deze pagina plaatsen we met regelmaat tips om jou te helpen je marketinginspanningen te optimaliseren. Dus kom vooral nog eens terug!
ReMarkAble staat garant voor opmerkelijke communicatie in agro en food.
Onze aanpak: BE GOOD, TELL IT, GET PERSONAL & SELL IT!
Vanuit ons KennisCentrum in Deventer bieden wij support bij alle denkbare communicatievraagstukken.
Support nodig?