ReMarkAble tips
Gebruik nooit ‘nieuwsbrief’ of ‘newsletter’ in de onderwerpregel van je nieuwsbrief
De onderwerpregel is een van de eerste dingen die een ontvanger ziet en is bepalend voor het al…
Stel altijd een einddatum in voor je Google campagne
Een einddatum instellen voor je Google campagne is belangrijk omdat het je helpt om de duur van je…
Explore what the world is searching
Check eenvoudig en snel via Google Trends welk woord je in je communicatie het beste kunt gebruiken. Wist…
Welk contact was het laatst actief op je website?
Het laatst toegevoegde contact aan de contactmanager is niet per definitie het laatst actief op je website. In…
Agrariërs bereiken via Google Display
Agrariërs bereiken via Google Display? Ga voor de zelfgekozen plaatsingen. Natuurlijk kun je het segment ‘boerderijen’ selecteren, of…
Links in social media berichten
TIP 1: Plaats je link direct onder de titel in je Social Media bericht Platforms zoals LinkedIn en…
ReMarkAble heeft tientallen jaren ervaring in strategische marketing en communicatie in agro en food. In binnen- en buitenland. De hoogste tijd om wat best practises te delen!
ReMarkAble beheert en verzorgt voor haar opdrachtgevers onder andere:
200+ websites
50+ contentkalenders
50+ Google advertising accounts
Training 40+ dealers & verkopers
65+ marketing automation en e-mailmarketing accounts
100+ Fb accounts
20+ LinkedIn accounts
Op deze pagina plaatsen we met regelmaat tips om jou te helpen je marketinginspanningen te optimaliseren. Dus kom vooral nog eens terug!
ReMarkAble staat garant voor opmerkelijke communicatie in agro en food.
Onze aanpak: BE GOOD, TELL IT, GET PERSONAL & SELL IT!
Vanuit ons KennisCentrum in Deventer bieden wij support bij alle denkbare communicatievraagstukken.
Support nodig?