Gebruik nooit ‘nieuwsbrief’ of ‘newsletter’ in de onderwerpregel van je nieuwsbrief
Tip 6: Gebruik nooit ‘nieuwsbrief’ of ‘newsletter’ in de onderwerpregel van je nieuwsbrief
De onderwerpregel is een van de eerste dingen die een ontvanger ziet en is bepalend voor het al dan niet openen van je e-nieuwsbrief. Gebruik daarom nooit ‘nieuwsbrief’ of ‘newsletter’ in de onderwerpregel van je nieuwsbrief. Gebruik in plaats daarvan een aansprekende titel van een item uit je nieuwsbrief (of meerdere titels met een sluitsteken / verticaal streepje). Dit komt de openingsrate zeker ten goede.
Meer tips
Waarom een sterk merk niet alleen voor grote bedrijven is
Wanneer we denken aan sterke merken, komen vaak de grote namen als…
Klanten en medewerkers werven: meer overeenkomsten dan je dacht!
Het werven van klanten en medewerkers lijkt misschien heel verschillend, maar de…
In 7 stappen naar een sterk werkgeversmerk
Een sterk werkgeversmerk is dé manier om jouw organisatie aantrekkelijk te maken…