Stel altijd een einddatum in voor je Google campagne

Tip 5: Stel altijd een einddatum in voor je Google campagne

Een einddatum instellen voor je Google campagne is belangrijk omdat het je helpt om de duur van je campagne te bepalen en je budget effectief te beheren. Als je geen einddatum instelt, zal je campagne blijven draaien totdat je deze zelf stopt of totdat je budget op is. Hierdoor kan het gebeuren dat je meer uitgeeft dan je van plan was, of dat je campagne langer blijft draaien dan nodig is. Daarnaast krijg je een reminder dat je campagne bijna afloopt, waardoor je weer tijd kunt besteden aan optimalisatie. Desgewenst kun je de loop van de campagne telkens met een bepaalde periode verlengen.

Meer tips

Waarom een sterk merk niet alleen voor grote bedrijven is

Wanneer we denken aan sterke merken, komen vaak de grote namen als…

Klanten en medewerkers werven: meer overeenkomsten dan je dacht!

Het werven van klanten en medewerkers lijkt misschien heel verschillend, maar de…

In 7 stappen naar een sterk werkgeversmerk

Een sterk werkgeversmerk is dé manier om jouw organisatie aantrekkelijk te maken…