Strube – Promotie hannibal suikerbietenzaad – Online bannering

Promotie hannibal suikerbietenzaad – Kop d’r veur!

De bestelling van bietenzaad concentreert zich op twee momenten in het jaar: de vroegbestelling in augustus en de finale opgave medio december. Bietenzaad veredelaars willen dan logischerwijs in beeld zijn bij telers.

Er is sprake van veel innovatie in de bietenteelt vanaf het jaar 2019. De suikerbietenteelt verandert; ‘Kop d’r veur!’ zoals ze in het noorden zeggen. Strube kenmerkt zich door een nuchtere, ‘met de laarzen in de praktijk’ mentaliteit. Dat betekent omgaan met wisselende (weers)-omstandigheden en kiezen voor een bouwplan en rassen die weerbaar zijn. Hannibal bewijst ieder jaar opnieuw juist onder moeilijke en wisselende omstandigheden het beste saldo te leveren. Weer of geen weer, kies voor hannibal.

ReMarkAble verzorgde voor Strube Nederland de promotie van hannibal suikerbietenzaad, door middel van:
– Een direct mailing, bestaande uit brief en 4 ansichtkaarten gewikkeld in (suikerbieten)biofolie.
Advertising
– Online bannering