Zekerheid in coronatijd
Plannen maken is mooi, realiseren beter
Nu het zomerreces aanbreekt, blikken we terug op een turbulent eerste half jaar. We weten: u kunt het c-woord niet meer horen en ja: de consequenties zijn ook in de agri-business duidelijk voelbaar. Het wegvallen van afzetmarkten en het cancelen van beurzen en open dagen stellen leveranciers voor stevige uitdagingen: ‘Hoe (re)organiseren we onze bedrijfsvoering en hoe kunnen we het contact met (potentiële) klanten toch onderhouden?’
Onder het motto ‘Never waste a good crisis’ helpt ReMarkAble haar klanten effectief de band met relaties intact te houden. Zo vullen ’nieuwe’ communicatietechnieken als video-meetings en -conferences de leemte die ontstond door het (tijdelijk) wegvallen van persoonlijke klantcontact. ReMarkAble gaat verder door de inzet van webinars. In een videopresentatie van plusminus 10 minuten zoomen opdrachtgevers in op een specifieke uitdaging in de agrarische sector en worden concrete oplossingsrichtingen aangereikt. Vervolgens wordt rechtstreeks in de agenda van de adviseur, teelt- of voerspecialist of dealer een vervolgafspraak ingepland. Bij het online maken van deze afspraak kunnen nog een beperkt aantal intake vragen worden gesteld. Automatische monitoring van alle interacties in één dashboard stellen opdrachtgevers in staat op het juiste moment met de juiste contactpersoon in contact te treden. Opdrachtgevers weten wat de specifieke interesses zijn van klanten en kunnen daar met de juiste argumenten op inspelen.
Zie hier in een notendop het verhaal achter het succes van de ReMarkAble aanpak. Wie denkt dat enkel de inzet van Marketing Automation toereikend is, heeft het mis. Voor succesvolle Marketing Automation is kennis van de markt en inzet van relevante communicatiemiddelen voor de specifieke doelgroepen een vereiste. ReMarkAble combineert dit met de kracht van consistente, opmerkelijke creaties qua beeld, tekst en content. We acteren onafhankelijk van media-kanalen (géén gedwongen winkelnering) en kiezen dié middelen die effectief zijn voor onze opdrachtgevers.
ReMarkAble levert: snel en goed. Voor ons vanzelfsprekend, voor nieuwe opdrachtgevers aangenaam verrassend. En niet in de laatste plaats: u bent eigenaar van de leads. U hoeft hier dus niet apart voor af te rekenen.
Zekerheid over tarieven
Verrassingen over tarieven of kosten vermijdt u door te kiezen voor één van onze Marketing Automation Mediapakketten: Silver, Gold of Platinum, waarbij uw marketing automation abonnement, naar keuze, wordt aangevuld met pro-actieve (online) communicatie voor een vast tarief per maand. Zo weet u precies waar u aan toe bent.
Maakt u nog geen gebruik van marketing automation? Geen probleem: ook dan kunnen we vaste prijsafspraken maken over onze communicatiesupport.
Uiteraard kan ReMarkAble ook op projectbasis ingezet worden.
Dit is de tijd van doen
Dit is de tijd van doen. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Voorkom dat je de gunst van de klant verliest:
- Vermijd lange voorbereidingstrajecten
- Blijf niet hangen in interne processen
- Laat traditionele modellen los
- ‘Keep it simple’
Hoe? Door hands-on, agile te werken, lef te tonen in beeld en presentatie en gebruik te maken van het momentum. Reageer als eerste en profiteer optimaal van nieuwe kansen.
ReMarkAble communicatie
BE GOOD, TELL IT and GET PERSONAL
- Agile werken: stap-voor-stap
- Kennis van de agro- en foodmarkt
- Kennis van alle relevante communicatiemiddelen
- Creatief: uw boodschap wordt opgemerkt
- Hands-on
- Snel leveren
- Investeer in zichtbaarheid, niet in overhead
- Vast tarief of op projectbasis
- Leadgenerator d.m.v. marketing automation