blog-icon-profit-proof-lead-1200x675

What’s in it for you?

Veel productfolders, teksten op websites, banners en advertorials zijn geschreven vanuit het product of de dienst. Maar wat is het voordeel voor de boer/tuinder? Geeft het tijdswinst? Geeft het gebruiksgemak? Geeft het meeropbrengst?

Natuurlijk bent u lyrisch over de specificaties en functionaliteiten van uw nieuwe paradepaardje; over de automatische voermachine, de nieuwe trekker, de perfecte meststof of het biologische gewasbeschermingsmiddel, et cetera. U wilt u niets liever dan van de daken schreeuwen wat het allemaal wel niet heeft of kan. Toch?

Maar wat is het voordeel voor uw klant? Wat levert het hem/haar op? (Wat) kan hij/zij besparen/verdienen? Schrijf uw tekst vanuit de klant. Benoem de mogelijkheden van uw product of diensten vanuit de voordelen voor hem of haar. Anders gaat het enkel over productspecificaties, zoals het toerental. En daar draait uiteindelijk, behalve uzelf, niemand warm voor.

Zijn uw communicatie uitingen al profit proof?
Wilt u met een creatieve insteek producteigenschappen naar voordelen vertalen? ReMarkAble staat garant voor opmerkelijke communicatie in agro en food.

Uw voordeel?
Dat wordt duidelijk zichtbaar voor uw klanten en prospects.

Deel dit artikel