Trots: het ‘agro woord’ van 2015

In de agrarische media wordt de laatste tijd benadrukt dat agrariërs trots mogen of beter nog: moéten zijn op hun prestaties. Grote coöperaties als ForFarmers en Agrifirm gebruiken trots als centraal thema in de communicatie. Dat Nederlandse land- en tuinbouwproducten wereldwijd alom worden geprezen, neemt niet weg dat er in Nederland zelf nog veel valt te winnen qua communicatie tussen boeren en burgers. ‘Be good’ alleen is niet voldoende; ‘tell it’, het vertellen is minstens zo belangrijk. 

Met de Famous Farm spandoeken had ReMarkAble al in 2010 voorzien dat het uitdragen van hetgeen je trots op bent essentieel is. In dat jaar presenteerde ReMarkAble de Famous Farm spandoeken op de ATH-mechanisatiebeurs in Biddinghuizen. Vijf jaar en vele spandoeken verder is de boodschap onverminderd van kracht: boeren en tuinder leveren het beste van Nederlandse bodem.

Door Famous Farm spandoeken te voorzien van uw bedrijfslogo en ze beschikbaar te stellen aan uw klanten, steekt u de agrarische sector een hart onder de riem. Samen hebben we veel om trots op te zijn en dat mag iedereen weten!

Deel dit artikel