Plan B: succes blijft een keuze

Plan B: succes blijft een keuze

1
ReMarkAble_Blog_Uitgelichte-Afbeelding_Dromen

Vang je nieuwe droom

Covid-19 blijft voorlopig ons leven en de wijze waarop we zaken doen beheersen, zoveel is duidelijk. Dit heeft ingrijpende effecten op je bedrijf. Ben je voorbereid op een nieuw speelveld, beheers je nieuwe communicatietechnieken? Heb je een plan B?

Welke product-markt combinaties dragen onder gewijzigde omstandigheden het meest bij aan jouw bedrijfsdoel? Hoe onderhoud je het contact met bestaande en nieuwe klanten? Plat gezegd: hoe houd je je omzet en marge op peil? ReMarkAble helpt met het bepalen van de nieuwe focus.

Dit doen we opmerkelijk beter door exact te bepalen wie jouw klant is: nu en morgen. Wat zijn hun eigenschappen en motieven? In welke beelden denken ze? Welke verhalen spreken hen aan? Hoe kan jouw bedrijf helpen om klanten gelukkiger te maken?

Met bijna 25 jaar ervaring in effectieve communicatie in de agrarische sector kennen we boeren, tuinders, vissers, loonwerkers, maar ook de toeleverende en verwerkende bedrijven. We spreken jouw taal en de taal van de sector; jouw klanten. Samen bepalen we de klantreis. Wat onderscheidt je bedrijf? Welke uitstraling hoort daarbij?

5

Vertel een aansprekend verhaal, maar vergeet niet dat de aandacht van klanten allereerst door beelden worden getrokken. Welk toekomstbeeld kun je schetsen voor je klanten, maar ook: wat zie jij in je mooiste dromen?

Nu je hebt vastgesteld waar je bedrijf naar toe wil, wie je klanten zijn en hoe en met welk verhaal je deze klanten wilt benaderen, komen we in de operationele fase. Het is belangrijk om je acties meetbaar, smart te maken. Meten is weten en stelt je in staat snel te schakelen en zo nodig je koers bij te stellen. Je kunt hier Kritische Prestatie Indicatoren (KPI’s) voor vaststellen; met behulp van Marketing Automation monitoren we precies het effect van iedere communicatie-actie en genereren we concrete leads.

2

ReMarkAble is als een diesel; we sprinten niet uitgeput naar een eerste actie, maar plannen gedurende een langere periode aan de hand van een kalender en uitgekiende mix alle communicatieacties in. We weten als geen ander: de mooiste dromen worden alleen waarheid als ze keer op keer worden verteld. Dat doen we graag voor je!

3

Wil je opgemerkt worden?

ReMarkAble: voor ieder bedrijf dat gezien wil blijven worden

4