Kloven dichten, burggen bouwen

We leven in een tijd waarin niets is wat het lijkt. Feiten onderstrepen keer op keer de innovatiekracht en economische waarde van de Nederlandse agro- en foodsector. De beeldvorming in de media vertoont echter een compleet ander beeld, met de welbekende ‘kloof tussen boer en burger’ als resultaat. Klimaat, milieu, oppervlaktewater, volksgezondheid, dierenwelzijn; repeterend terugkerende issues, waarbij steevast de boer als schuldige wordt aangewezen. Niet zelden ongefundeerd, gebaseerd op emotie en verdraaide interpretatie.

Vervelend? Ja, zonder meer.

Accepteren? Nee!

ReMarkAble verzorgt de communicatie van tientallen agro- en foodbedrijven. Zorgvuldig bouwen we aan het imago van onze opdrachtgevers, corresponderend met de identiteit van het bedrijf. We brengen feiten tot leven; verwerken boodschappen in verhalen. Eerlijke en oprechte communicatie is doorslaggevend; keer op keer, via een mix aan kanalen. Eerlijkheid duurt het langst.

ReMarkAble bouwt bruggen door kloven te dichten: BE GOOD, TELL IT and GET PERSONAL.

Deel dit artikel