Campagne Kongskilde

Sinds 2015 worden de voermengwagens van JF Stoll op de markt gebracht onder de naam Kongskilde. Om deze merkpositionering te ondersteunen is de campagne ontwikkeld: look, 1 brand, 1 company.

ReMarkAble communicatie ontwikkelde voor en samen met Kongskilde deze campagne met de volgende onderdelen:

  • Animated gif banners voor online adverteren
  • Materiaal voor de beurzen Agribex en Agritechnica 2015
  • Advertenties in meerdere formaten en voor meerdere doelgroepen
  • Promotiefilms, inclusief script ontwikkeling, productie en bewerking
  • Rubik’s cube incentives voor beurzen
  • Verspreiding Themauitgave Voederverwerking onder melkveehouders en geitenhouders als bijsluiter bij AGRIO regiotitels
  • Actualiseren en drukken Vermengwagentest
  • Begeleiding/inrichting microwebsite Trekkerweb

ReMarkAble communicatie verzorgde de ontwikkeling, uitvoering, projectmanagement en budgetbewaking voor deze campagne.

Deel dit artikel