Campagne Kongskilde
Sinds 2015 worden de voermengwagens van JF Stoll op de markt gebracht onder de naam Kongskilde. Om deze merkpositionering te ondersteunen is de campagne ontwikkeld: 1 look, 1 brand, 1 company.
ReMarkAble communicatie ontwikkelde voor en samen met Kongskilde deze campagne met de volgende onderdelen:
- Animated gif banners voor online adverteren
- Materiaal voor de beurzen Agribex en Agritechnica 2015
- Advertenties in meerdere formaten en voor meerdere doelgroepen
- Promotiefilms, inclusief script ontwikkeling, productie en bewerking
- Rubik’s cube incentives voor beurzen
- Verspreiding Themauitgave Voederverwerking onder melkveehouders en geitenhouders als bijsluiter bij AGRIO regiotitels
- Actualiseren en drukken Vermengwagentest
- Begeleiding/inrichting microwebsite Trekkerweb
ReMarkAble communicatie verzorgde de ontwikkeling, uitvoering, projectmanagement en budgetbewaking voor deze campagne.