WhitePaper: Uw klanten zelf informatie laten ophalen. Waarom zou u dat doen?

De whitepaper “Uw klanten zelf informatie laten ophalen. Waarom zou u dat doen?” staat voor u klaar

Vraag hier de whitepaper aan!

Uw producten en/of diensten zijn het waard om trots op te zijn en over te communiceren! Dan wilt u ook dat ze door uw agrarische doelgroep worden opgemerkt in een overvloed van informatie. Uw website is de backbone van uw bedrijf. Omdat uw agrarische doelgroep zich meer en meer online oriënteert, is een goede website met de juiste informatie van groot belang. Vanwege concurrentie, of privacy, kunt u natuurlijk niet alle beschikbare informatie vrij toegankelijk op uw website delen…

Tegenwoordig vragen uw klanten echter wel 24/7 om informatie.
Dit terwijl uw binnendienst slechts 9/5, of in sommige seizoenen 10/6 beschikbaar is via de telefoon en mail. De buitendienst haalt misschien 16/6, maar heeft niet continu toegang tot uw administratie en/of erp-systeem.

U kunt uw klanten ook zelf de gewenste informatie laten ophalen. Maar waarom zou u dat doen? Het uitbesteden van de informatieoverdracht aan de klant zelf heeft veel voordelen. Hierover en natuurlijk over de oplossingen, leest u meer in deze WhitePaper.

U wenst natuurlijk een oplossing die aansluit bij de specifieke wensen van onze sector, oftewel gemaakt met boerenverstand. ReMarkAble kan de broodnodige brug vormen tussen ICT-professionals en Agro-professionals. Dat werkt.

Vraag hier de whitepaper aan.

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang gratis de whitepaper.



Lees meer over ons privacybeleid

Deel deze Whitepaper