Whitepaper: Het waarom en hoe van Facebook in uw marketingmix

Uw producten en/of diensten zijn het waard om trots op te zijn en over te communiceren!

Vraag hier de whitepaper “Het waarom en hoe van Facebook in uw marketingmix” aan!

Uw producten zijn het waard om trots op te zijn en over te communiceren! Dan wilt u ook door uw agrarische doelgroep worden opgemerkt in een overvloed van informatie.

Facebook is een perfect kanaal voor opmerkelijke communicatie met boeren en tuinders. Veel bedrijven in de agrarische sector onderschatten echter de kracht van Social Media, waarbij niet zelden sprake is van ‘koudwatervrees’. Hierbij worden negatieve effecten van Social Media benadrukt, zoals bijvoorbeeld een negatieve klantreactie.

Tegenover een mogelijke negatieve klantreactie (in feite een manier om aandacht te krijgen van de leverancier en dus ook positief kan worden opgevat) staan echter legio succesverhalen, waarbij bedrijven dankzij Facebook een boost geven aan hun producten, evenementen én omzet.

Bent u benieuwd hoe u uw bedrijf een ‘boost’ kunt geven met Facebook?

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang gratis de WhitePaper “Het waarom en hoe van Facebook in uw marketingmix”!



Lees meer over ons privacybeleid

Deel deze Whitepaper