Whitepaper: haal meer leads uit de beurs

Wie zich vergeet voor te bereiden, bereidt zich voor om vergeten te worden. Alhoewel cliché, toch blijft dit in de praktijk nog te vaak achterwege. De beursstands zien er over het algemeen gelikt uit en anders zijn er genoeg bureaus die hierbij kunnen helpen. Maar is er de moeite genomen voor een goede briefing? Of druppelt iedereen een half uurtje voor aanvang van de beurs binnen?

Hoe is de stand ingericht? Welke focus is aangebracht? In de praktijk zien we nog veel stands waarin alle producten/diensten aan bod komen. Terwijl een goede stand is gericht op één of twee thema’s.

Niet het minst belangrijk is de stand bemanning. Staan ze met de armen over elkaar, of slepen ze iedereen uit het gangpad naar binnen? Zo zou het moeten zijn, maar zo zijn er maar weinig…

Waarom staat jouw bedrijf eigenlijk op een beurs?

Wil je meer weten hoe je jouw beursdeelname efficiënter krijgt?

Vraag meer informatie over deze ReMarkAble training!

Vraag hier de whitepaper aan over een efficiëntere beursdeelname.

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang meer informatie over de beurstraining!



Lees meer over ons privacybeleid