WhitePaper: Advertising print/online

U wilt worden opgemerkt door uw doelgroep. Dan wilt u ook door uw agrarische doelgroep worden opgemerkt in een overvloed van informatie. Een advertentie is een publicatie die bedoeld is de lezer te verleiden tot een bepaalde actie, zoals het kopen van een product of deelname aan een actie.

Advertenties kunnen we grofweg opdelen in twee groepen:

  • Offline
  • Online

In het dagelijks leven worden we, vaak meerdere malen, geconfronteerd met advertenties. Zowel in kranten en tijdschriften als op websites en in e-mailings. In al deze advertenties wordt getracht uw aandacht te trekken en u te verleiden tot een actie. Wie een krant leest zal merken dat van al die advertenties maar een deel is blijven hangen. Daarmee rijst ongetwijfeld de vraag hoe u als adverteerder ervoor kunt zorgen dat juist uw advertentie degene is die de lezer bijblijft.

In deze WhitePaper gaan we achtereenvolgens in op:

  • Wat is een advertentie en welke vormen zijn er?
  • Online of offline adverteren
  • Het stappenplan voor een succesvolle advertentiecampagne

Vraag hier de WhitePaper advertising print/online

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang gratis de WhitePaper Advertising print/online!



Lees meer over ons privacybeleid

Deel deze Whitepaper