ReMarkAble gaat naar de beurs!

ReMarkAble_Blog_Uitgelichte-Afbeelding_Beurs

Wie gaat er mee? Want na een afwezigheid van anderhalf jaar worden vakbeurzen en evenementen langzaamaan weer opgestart. Veel beurzen vinden traditioneel in de maand september plaats, maar omdat in veel gevallen deze dan zowel in 2020 als in 2021 geen doorgang hebben kunnen vinden, kiezen beursorganisaties er in een aantal gevallen voor om een evenement door te schuiven naar maart of april 2022. Onderaan deze pagina vind je de link voor een overzicht van beurzen in 2022.

1+1=3
Enkele grote evenementen bundelen hun krachten om zo synergie te creëren. Zo wordt de ‘driemaal H’ (Holland Holstein Herds) en de NRM (Nationale Rundvee Manifestatie) op 25 en 26 maart van 2022 gehouden onder de naam DDD (Dutch Dairy Days, hetgeen niet moet worden verward met het succesvolle BBB (BoerBurgerBeweging), maar dat terzijde. Ook ATH (AgroTechniek Holland) en GTH (GroenTechniek Holland) bundelen hun krachten. Hoewel de organisaties hun eigen identiteit behouden, worden deze beurzen gelijktijdig op hetzelfde terrein georganiseerd en is er voor de bezoekers een vrije doorloop tussen beide beurzen.

Beurzen bieden een unieke mogelijkheid om je oplossing (lees: product) aan een groot publiek te demonstreren en zijn een uitgelezen plek om aan relaties te werken. Een mooie stand is echter pas effectief als deze wordt bezet door enthousiaste en kundige mensen. Dat laatste is meestal niet zo’n probleem. Er is intern genoeg aandacht, tijd en kennis om de stand bemensing over genoeg kennis te laten beschikken. Het enthousiasme is echter nog wel eens ver te zoeken… Toen ik recent een beurs bezocht viel het me op hoeveel mensen in de stand nog staan te bellen.

En zelfs als dat allemaal is getackeld en het is gelukt om met een goede stand, een pakkend thema en met een proactieve houding leads binnen te krijgen, moeten deze ook nog in beperkte tijd én adequaat worden opgevolgd. Het trainen van medewerkers die de stand bemensen kan dus absoluut geen kwaad!

Ben je benieuwd hoe je opmerkelijke resultaten uit je beursdeelname kunt halen? Van ontwerp tot standbouw; van concept tot compleet uitgewerkte campagne; van beurstraining tot leadgeneratie en opvolging: ReMarkAble maakt de communicatiecirkel rond: BE GOOD, TELL IT, GET PERSONAL, SELL IT.

Bekijk hier de nationale en internationale beursagenda voor 2022. Meer informatie? Neem vrijblijvend contact op met één van onze opmerkelijke specialisten:

Wim Groot Koerkamp
Standbouw-/beurs creatie
Marc Strijker
Leadgeneratie
Edzard van Delden
Beurstraining