De succesfactoren van de ReMarkAble aanpak

‘Time flies when you’re having fun!’. En dat hebben we bij ReMarkAble! Ikzelf maak al sinds het voorjaar van 2017 deel uit van dit opmerkelijke team, dat naast keihard werken aan mooie creaties en campagnes voor onze opdrachtgevers, garant staat voor een goede dosis humor (lees: slechte grappen).

Na ruim 16 jaar agrarische data en marktonderzoek bij AgriDirect, werd het toch eens tijd voor een andere uitdaging! Eerst een klein jaar als werknemer en nu inmiddels drie jaar als compagnon. Wim, een ‘bedankje’ voor jou, in deze ReMarkAble blog, voor deze ontzettend mooie kans en prettige samenwerking, is dan ook meer dan op zijn plaats!

Onze aanpak ‘BE GOOD, TELL IT and GET PERSONAL’ kan geen van onze relaties ontgaan zijn. We zweren erbij. Waarom? Gewoon, omdat het werkt. Aantoonbaar! Automatische monitoring van alle interacties in één dashboard stellen onze opdrachtgevers in staat op het juiste moment met de juiste contactpersoon in contact te treden. Opdrachtgevers weten wat de specifieke interesses zijn van (potentiele) klanten en kunnen daar met de juiste argumenten op inspelen.

Meer dan trots ben ik erop dat inmiddels bijna 40 agribusinessbedrijven (ja, je leest het goed) gebruik maken van ons opmerkelijke marketing- en sales managementsysteem: SharpSpring Marketing Automation. De tijd van ‘schieten met hagel’ is voorbij. Opdrachtgevers willen weten wat de communicatie-inspanningen concreet opleveren en met kwalitatieve leads aan de slag. Als creatief bureau, met een pragmatische aanpak, kunnen wij onze opdrachtgevers daadwerkelijk voorzien in goede leads. Het aantal implementaties en support die we bieden, maakt dat we ons al enkele jaren SharpSpring Platinum Partner mogen noemen. 

“Agentschappen die toonaangevend zijn in marketingautomatisering zijn ook veel waarschijnlijker leider in de digitale marketingindustrie”, aldus Rick Carlson, CEO van SharpSpring. “Wanneer een partner extra inspanningen levert om dit certificatieniveau te behalen, weten we dat ze de waarde van marketingautomatisering echt begrijpen en dat ze zich inzetten voor het beste resultaat voor hun klanten.”

Zie hier in een notendop het verhaal achter het succes van de ReMarkAble aanpak. Wie denkt dat enkel de inzet van Marketing Automation toereikend is, heeft het echter mis. Voor succesvolle Marketing Automation is kennis van de land- en tuinbouwsector en inzet van relevante communicatiemiddelen voor de specifieke doelgroepen een vereiste. ReMarkAble combineert dit met de kracht van consistente, opmerkelijke creaties qua beeld, tekst en content. We acteren onafhankelijk van media-kanalen en kiezen dié middelen die effectief zijn voor onze opdrachtgevers.

Trots ben ik ook op eigen ReMarkAble projecten, zoals het ‘Online KennisCentrum voor Agrarische Communicatie’, met veel whitepapers en tools, zoals de jaarlijks uitgebrachte Agrarische Contentkalender. Aangevuld met de recent toegevoegde kant-en-klare communicatiepakketten en online communicatieconfigurator, zorgen we voor optimale agricommunicatie.

ReMarkAble loopt op de troepen vooruit en blijft dat doen. Naast grondige kennis van het on- en online agrarische medialandschap, zijn veel digitale marketingtools zoals marketing automation, SEO, SEA en retargeting in rap tempo door ons team geadopteerd en geoptimaliseerd en omgezet in voordeel voor onze opdrachtgevers. Ook kennis van – en communicatie met – de agrarische doelgroep over de landsgrenzen is inmiddels een stevige pijler van onze dienstverlening. Dit geeft een rotsvast vertrouwen in de toekomst. Op naar de volgende 25 jaar!

Marc Strijker
m.strijker@remarkable.nl
0610279597