Wakker-worden-als-kamerlid-1

BBB maakt het onmogelijk geachte waar en verwerft zetel in de Tweede Kamer

Verkiezingen 2021

Het kan niemand zijn ontgaan: BBB (BoerBurgerBeweging) heeft een zetel verworven in de Tweede Kamer der Staten Generaal! Namens BBB zal lijsttrekker Caroline van der Plas de stem van en voor het platteland permanent laten horen. En dat is gezien alle turbulente ontwikkelingen op het platteland geen overbodige luxe. De schreeuw om ruimte is groot.


Er is een tijd van zaaien… en een tijd van oogsten!
ReMarkAble is vanaf het eerste begin nauw betrokken bij de opkomst van BBB. Wim Groot Koerkamp: ‘We schrijven vrijdag 27 juli 2018, de dag waarop ReMarkAble kennis maakte met Caroline van der Plas. Natuurlijk kende ik Caroline al vanwege haar talrijke journalistieke artikelen in agri-media. Als Deventenaren onder elkaar hadden we direct een match. Natuurlijk gingen we Caroline helpen om verhalen uit het social medium platform ‘BoerBurgerTweet’ in boekvorm uit te geven: het BoerBurgerBoek.

Op hetzelfde moment werd het zaadje geplant voor het opstarten van een politieke partij: BoerBurgerBeweging (BBB). Een beweging om boeren en burgers te verbinden in plaats van te polariseren.

Ruim tweeënhalf jaar later zijn er bijna 6.000 BoerBurgerBoeken verkocht en schrijft BBB geschiedenis door haar entree in de Tweede Kamer met een zetel. Een fantastische teampresentatie die ons vervult met trots, maar bovenal bewijst dat niets onmogelijk is. Plannen maken is mooi, realiseren beter. Ik denk dat doeners het verschil maken.’

ReMarkAble blijft opmerkelijk!

Met de installatie van Caroline in de Tweede Kamer is onze missie in alle opzichten geslaagd en gaan we weer honderd procent ‘back-to-business’. Henk Vermeer: ‘In incidentele gevallen was onze responssnelheid – normaliter één van onze onderscheidende eigenschappen – de laatste weken ietwat vertraagd voor klanten van ons bureau: excuses daarvoor!’

Back-to-Business
Door de formalisering van het BBB kamerlidmaatschap hebben we na 17 maart 2021 onze handen weer volledig vrij voor opmerkelijk communicatiewerk. Sterker: we dagen onze klanten en nieuwe relaties uit om een vergelijkbaar avontuur aan te gaan.

‘BBB bewijst: je hoeft niet groot, een lange geschiedenis of een mega media-budget te hebben om succesvol te zijn. Vergelijkbare resultaten zijn ook haalbaar voor bedrijven in de agro- en foodbusiness. Maak het verschil: BE GOOD, TELL IT and GET PERSONAL!’

Neem contact op met Wim, Henk of Marc:

Deel dit artikel