SharpSpring heeft systeemvelden (Voornaam, achternaam, e-mail, bedrijfsnaam etc.) die u kunt gebruiken voor elke lead die is aangemaakt in of is geïmporteerd in SharpSpring. Er zijn echter momenten waarop u gegevens wilt bijhouden die niet standaard zijn, zoals een bedrijfscategorie. Met SharpSpring kunt u aangepaste velden in verschillende indelingen maken, zodat u uw contact in het CRM-systeem kunt aanpassen aan de behoeften van uw bedrijf. Dit artikel geeft informatie over aangepaste velden.

Aangepaste velden maken

Ga als volgt te werk om een ??aangepast veld te maken:

Klik in de bovenste werkbalk van SharpSpring op het logo van uw bedrijf.
Daarna links onderin op gebruikersinstellingen> Instellingen.
Klik in het linkerdeelvenster onder Functies op Aangepaste velden.
Klik op Veld toevoegen.
Kies uit een van de volgende veldtypen:
• Lead: verschijnt alleen op contacten
• Account: verschijnt alleen op accounts
• Opportunity: wordt alleen weergegeven voor opportunities
Voer het veldlabel of de naam van uw nieuwe aangepaste veld in.
Als u Lead hebt geselecteerd, selecteert u eventuele van toepassing zijnde leadveldopties (moet het veld een tekstveld zijn, een opsomming, een numeriek veld, upload van afbeelding of bestand, dropdown, datum etc.).
Klik op Veld maken.