Maak gebruik van dynamische e-mails

Tip 21: Maak gebruik van dynamische e-mails

Bij gebruik van dynamische e-mails worden e-mails gevuld met content gebaseerd op wat er bekend is over de ontvanger. Het personaliseren van e-mails maakt dat uw e-mails naar een hoger niveau getild worden, en wanneer u het juist implementeert kan dit resulteren in hogere conversies.

Bij dynamische e-mails wordt er verschillende content weergegeven aan verschillende mensen, op basis van hun demografie, gedrag en zelfs hun aankoopgeschiedenis. Dynamische e-mailinhoud bespaart de tijd van het op maat aanmaken van verschillende soortgelijke e-mails voor meerdere situaties. In de plaats daarvan wordt één e-mail dynamisch bijgewerkt, en de meeste relevante informatie voor uw lead wordt ingevoegd en getoond.

Hieronder zijn enkele gebruiksvoorbeelden:

  • Producten tonen die nog in het online wagentje liggen
  • Wijzigende kopregels voor verschillende kantoren in het geval van bedrijven met meerdere locaties
  • Verschillend serviceaanbod op basis van de demografie van de Leads
  • Aanbieden van verschillende kortingsbonnen als gevolg van eerder gedrag
  • Informatieve inhoud op basis van verschillende interessante onderwerpen

Bent u gebruiker van SharpSpring Marketing Automation? Raadpleeg dan het volledige helpdesk-artikel voor meer gedetailleerde voorbeelden en configuratierichtlijnen.

http://help.sharpspring.com/hc/en-us/articles/115001033587-How-to-Add-Dynamic-Email-Content

Meer tips

Maximaliseer het bereik van je bedrijfspagina op LinkedIn

De kracht van interactie. Eerder hebben wij jou tips gegeven voor een…

Gebruik Facebook advertising in de online marketingstrategie

In deze tip leggen wij jou uit hoe je succesvol adverteert op…

5 tips voor een succesvolle LinkedIn bedrijfspagina

Wil je weten hoe je jouw LinkedIn bedrijfspagina naar een hoger niveau…