Pitch Policy
Dit is de tijd van doen! ReMarkAble komt dankzij zijn kennis van de agro- en foodmarkt snel tot de kern van jouw communicatievraagstuk. Je budget wordt maximaal ingezet voor zichtbaarheid van je bedrijf, producten en diensten in de markt (en gaat dus niet verloren in een overload aan overhead-uren). Ben jij klaar voor een hands-on aanpak? Lees dan snel verder!
De visie van ReMarkAble, BE GOOD, TELL IT, GET PERSONAL, SELL IT, werpt haar vruchten af. Kennis van en tientallen jaren ervaring in de agro- en foodmarkt, creativiteit en monitoring van de interactie op opmerkelijke campagnes (lees: leads) maakt dat opdrachtgevers hun (communicatie)doeleinden realiseren: meer effectiviteit van het verkoopapparaat, resulterend in meer omzet, meer werkplezier en een beter rendement. Een succesvolle werkwijze, al ruim 25 jaar. Een werkwijze waarover bijvoorbeeld ook BoerBurgerBeweging (BBB) kan meepraten: niets is onmogelijk!
Als gevolg van deze opmerkelijke aanpak wordt ReMarkAble frequent uitgenodigd voor pitches. Dat is mooi en een bevestiging van het succes van onze aanpak. Om misverstanden te voorkomen hanteren we een aantal spelregels bij een pitch:
PITCH-CONDITIES REMARKABLE COMMUNICATIE
- Nieuwe klanten zijn van harte welkom! Aanvragen worden met zorg behandeld. De klantvraag wordt gekoppeld aan de juiste expertise(s) binnen ReMarkAble. Bestaande klanten hoeven zich geen zorgen te maken over lopende projecten. Planning en realisatie van opdrachten van bestaande klanten behoudt prioriteit. Snelheid van handelen is overigens één van de kernwaarden van ReMarkAble.
- ReMarkAble neemt deel aan pitches waarvan de briefing helder is. Wat is de huidige situatie? Wat is de doelgroep? Wat zijn de doelstellingen? Op welke termijn dienen deze doelen gerealiseerd te worden en wat zijn de criteria voor de winnende pitch? En niet onbelangrijk: welk budget is beschikbaar om deze doelen te verwezenlijken?
- Zonder vooraf persoonlijk contact geen pitch. Voorafgaand aan de pitch nemen wij in een vrijblijvend, persoonlijk gesprek de briefing met je door. Dit om uitgangspunten goed vast te stellen en te beoordelen of er sprake is van een match.
- Een eerste (kennismaking)gesprek is vrijblijvend. Indien aansluitend om een uitwerking wordt gevraagd, worden deze vervolguren geregistreerd en gefactureerd.
- Presentatie van de (creatieve) output geschiedt enkel door middel van een persoonlijk onderhoud.
- Ideeën en concepten, voorgelegd tijdens de pitch, zijn eigendom van ReMarkAble en zijn auteursrechtelijk beschermd. Zodra de pitch in opdracht wordt omgezet, worden de rechten overgedragen aan de opdrachtgever. Daar doen we niet moeilijk over; we doen immers alles voor onze klant!
GET PERSONAL: graag tot ziens!
Marc Strijker
[email protected] | 06 10 27 95 97
Edzard van Delden
[email protected] | 06 51 70 70 58