Stel altijd een einddatum in voor je Google campagne
Tip 5: Stel altijd een einddatum in voor je Google campagne
Een einddatum instellen voor je Google campagne is belangrijk omdat het je helpt om de duur van je campagne te bepalen en je budget effectief te beheren. Als je geen einddatum instelt, zal je campagne blijven draaien totdat je deze zelf stopt of totdat je budget op is. Hierdoor kan het gebeuren dat je meer uitgeeft dan je van plan was, of dat je campagne langer blijft draaien dan nodig is. Daarnaast krijg je een reminder dat je campagne bijna afloopt, waardoor je weer tijd kunt besteden aan optimalisatie. Desgewenst kun je de loop van de campagne telkens met een bepaalde periode verlengen.
Meer tips
Emoji’s in je nieuwsbrief – versterking of valkuil?
Emoji’s laten je nieuwsbrief opvallen, voegen emotie toe en maken je boodschap…
De kracht van direct mailing
Direct mailing is een effectieve manier voor jouw bedrijf om klanten gericht…
Boost je marketing: verbind Facebook Lead Ads met Constant Contact voor slimmere, snellere leadopvolging
In digitale marketing is het belangrijk om leads effectief te werven en…