De communicatiekringloop is rond
Opmerkelijk jubileumjaar
December is traditioneel gezien de maand waarin menigeen terugblikt. Maar wat heeft terugblikken voor zin, als de wereld om ons heen zo snel verandert? Liever blikken we bij ReMarkAble vooruit.
Natuurlijk: de bijdrage die ReMarkAble mocht leveren aan het succes van BoerBurgerBeweging (BBB) was significant. En ja, tussen alle restricties door vierden we ons 25-jarig jubileum. Een groot feest zat er helaas niet in, maar met een goed gevuld blik uit koekstad Deventer geven we blijk van een bureau met inhoud. Heeft u nog geen ReMarkAble koekblik ontvangen? Vraag ‘m hier alsnog aan!
ReMarkAble doet opmerkelijke dingen en raakt daarmee de essentie van haar bestaansrecht: effectief en meetbaar communiceren voor topklanten.
Vijf jaar geleden had ReMarkAble met marketing automation voor de agro- en food markt een primeur. Met de komst van Edzard van Delden afgelopen zomer hebben we een specialist in arbeidsmarktcommunicatie in huis gehaald. Want de tientallen klanten die dagelijks worden overstelpt met leads hebben natuurlijk wel goede mensen nodig om deze koopsignalen om te zetten in de business. Dat betekent trainen en het stellen van de juiste vragen bij de werving en selectie van goed personeel. Die werving vergt, met een tekort aan personeel, eveneens een opmerkelijke communicatieaanpak.
De communicatie kringloop is rond: BE GOOD | TELL IT | GET PERSONAL | SELL IT