E-mailmarketing is een vorm van Direct marketing waarbij berichten worden verzonden naar een doelgroep via e-mail. Door regelmatig waardevolle inhoud, aanbiedingen en updates te sturen, kun je de loyaliteit van klanten versterken en herhaalaankopen stimuleren.

Wil jij jouw bestaande klanten snel kunnen informeren?

De kans is groot dat het bericht de dag van versturen nog wordt gezien en gelezen, omdat de berichten rechtstreeks naar klanten en abonnees worden gestuurd. De meeste mensen krijgen een melding op de telefoon als er een e-mail binnenkomt. In vergelijking met traditionele marketingkanalen zoals drukwerk en advertenties is e-mailmarketing kosteneffectief en snel.

Door consistentie te waarborgen in het gebruik van huisstijl, bouw je een sterke merkidentiteit op en vergroot je de herkenbaarheid van het bedrijf bij jouw doelgroep. Met een goede gebruiksvriendelijke e-maileditor kan jij jouw huisstijl waarborgen. Een groot voordeel is dat een e-mail gepersonaliseerd kan worden voor de juiste doelgroep. Dit vergroot de betrokkenheid en de kans op conversie. E-mailmarketing is namelijk zeer geschikt voor het verzenden van nieuwsbrieven, promotieaanbiedingen, aankondigingen van nieuwe producten en uitnodigingen voor evenementen.

Regelmatig plaatsen wij praktische tips om jouw e-mailcampagne te verbeteren.

We denken graag mee!

Heb je vragen of ben je benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Ons team denkt graag met je mee en biedt oplossingen op maat. Neem gerust contact met ons op en ontdek de mogelijkheden!