Verhoog je conversie door het gebruik van retargeting
Retargeting is een krachtige marketingtool die om verschillende…
> Bekijk deze tipHet belang van een grondig zoekwoorden onderzoek
In de wereld van het internet draait alles…
> Bekijk deze tipVerbeter je resultaten met A/B-testen
Binnen digitale marketing weet iedereen dat het simpelweg…
> Bekijk deze tipMaak gebruik van dynamische e-mails
Bij gebruik van dynamische e-mails worden e-mails gevuld…
> Bekijk deze tip8 best practices om te voorkomen dat LinkedIn je bericht als spam ziet
LinkedIn hecht veel waarde aan een positieve gebruikerservaring…
> Bekijk deze tipVersterk je lokale aanwezigheid met Google Ads: Schakel de ‘Locatie’ optie in!
Het is niet per se een vereiste om…
> Bekijk deze tipWaarom je “mailto:” moet gebruiken in een nieuwsbrief
Om ervoor te zorgen dat iemand die op…
> Bekijk deze tipCombineer buttons en tekstlinks in je nieuwsbrief voor maximale ctr
Het gebruik van buttons of tekstlinks in een…
> Bekijk deze tip