Pitch Policy

Dit is de tijd van doen. ReMarkAble komt snel tot de kern van uw communicatievraagstuk. Uw budget wordt maximaal ingezet voor zichtbaarheid van uw bedrijf en/of product in de markt (en gaat dus niet verloren in onnodige overhead-uren). Bent u klaar voor een hands-on aanpak? Lees dan snel verder. Wilt u liever vrijblijvend shoppen en zonder een vastomlijnd doel gratis krenten uit de (reclame)pap halen? Dan bent u bij ReMarkAble aan het verkeerde adres.

De visie van ReMarkAble, BE GOOD, TELL IT and GET PERSONAL, werpt vruchten af. Kennis van de agro- en foodmarkt, creativiteit en monitoring van de interactie op opmerkelijke campagnes (lees: leads) maakt dat opdrachtgevers hun (communicatie)doeleinden realiseren: meer effectiviteit van het verkoopapparaat, resulterend in meer omzet, meer werkplezier en een beter rendement. Een succesvolle werkwijze, al ruim 23 jaar.

Als gevolg van deze opmerkelijke aanpak wordt ReMarkAble frequent uitgenodigd voor pitches. Dat is mooi en feitelijk een bevestiging van het succes van onze aanpak, maar betekent geenszins dat we hier automatisch op ingaan.

Pitch condities ReMarkAble communicatie

  • Nieuwe klanten zijn natuurlijk van harte welkom, maar bestaande klanten gaan voor. Eisen qua planning en realisatie zullen nooit ten koste gaan van bestaande klanten. Snelheid van handelen is overigens één van de kernwaarden van ReMarkAble.
  • ReMarkAble neemt enkel deel aan pitches indien de briefing helder is. Wat is de huidige situatie? Wie zijn de communicatie doelgroep? Wat zijn de doelstellingen? Op welke termijn dienen deze doelen gerealiseerd te worden en niet onbelangrijk: welk budget is beschikbaar om deze doelen te verwezenlijken en wat zijn de criteria voor de winnende pitch?
  • Zonder vooraf persoonlijk contact geen pitch. Voorafgaande aan de pitch nemen wij in een vrijblijvend, persoonlijk gesprek van maximaal één uur de briefing met u door. Dit om uitgangspunten goed vast te stellen en te beoordelen of er sprake is van een match.
  • Een eerste (kennismaking)gesprek is vrijblijvend. Indien aansluitend om een uitwerking wordt gevraagd, worden deze vervolguren geregistreerd én gefactureerd.
  • Presentatie van de (creatieve) output geschiedt enkel middels een persoonlijk onderhoud met contactpersonen uit de DMU.
  • Ideeën en concepten, voorgelegd tijdens de pitch, zijn eigendom van ReMarkAble en zijn auteursrechtelijk beschermd. Zodra de pitch in opdracht wordt omgezet, worden de rechten overgedragen aan de opdrachtgever. Daar doen we niet moeilijk over; we doen immers alles voor klant!

GET PERSONAL: graag tot ziens!

Henk Vermeer 06 33 04 68 22 | h.vermeer@remarkable.nl
Wim Groot Koerkamp 06 54 22 65 20 | w.grootkoerkamp@remarkable.nl
Marc Strijker 06 10 27 95 97 | m.strijker@remarkable.nl