3 Agrimusketeers – Scherp en niet bang om te prikken
3 Agrimusketeers – Scherp en niet bang om te prikken
BE GOOD

TELL IT

GET PERSONAL

De aanpak van ReMarkAble communicatie is opmerkelijk: BE GOOD, TELL IT and GET PERSONAL. De pijlers van deze missie worden gepersonifieerd door uw communicatiepartners binnen ReMarkAble; Wim Groot Koerkamp, Henk Vermeer en Marc Strijker.
Via onze blogs geven wij onze visie en tips betreft marketing en communicatie in agro & food. Ieder vanuit zijn eigen specialisme. Mogelijk heeft u de link gelegd naar ‘the good, the bad and the ugly’? Zelf houden wij een vergelijk bij voorbaat bij de musketeers: Scherp en niet bang om te prikken!


Henk over BE GOOD: Succes is een keuze
“Wie goed doet, goed ontmoet. Waarin is uw bedrijf goed, waarin onderscheiden uw producten of diensten zich? Met het vaststellen van uw identiteit, nu en in de toekomst, wordt de basis gelegd voor een succesvolle propositie en strategie. Wellicht loopt u rond met een aantal vragen:
– Wie zijn mijn afnemers?
– Waar liggen mijn kansen?
– Hoe richt ik mijn organisatie optimaal in?
– Hoe introduceer ik een nieuw product of nieuwe dienst?
– Wat is nodig om mijn imago in overeenstemming te brengen met mijn identiteit?
Beschouw hierbij uw product of bedrijf als een merk: It’s all about branding!”
Over Henk
Henk Vermeer is sinds het afronden van zijn agrarische en marketing opleiding nooit weg geweest uit de sector en heeft tientallen jaren agro- en food communicatie-ervaring. Door zijn opleiding en werkervaring kent hij de sector van binnenuit en is hij als geen ander in staat de juiste communicatiegereedschappen in te zetten om zijn klanten succesvol te laten zijn. Henk inspireert, adviseert en werkt mee in de uitvoering waar dat gewenst is. Hij houdt graag workshops en lezingen over toegepaste social media. In zijn vrije tijd is Henk voetbalscheidsrechter en actief in de Harderwijkse politiek. Daarnaast kijkt hij uit naar reizen richting de Highlands.
Do you want to Be good?
ReMarkAble beschikt over tientallen jaren ervaring in strategische marketing en communicatie in de agro- en foodsector. Wij spreken uw taal en kennen uw doelgroep.

Wim over TELL IT : Vertel wat uw product oplevert
“Ieder bedrijf is opmerkelijk! Een professionele presentatie maakt het verschil. De uitdaging is de voordelen van uw product op een opvallende manier onder de aandacht te brengen van uw doelgroep. Mensen zijn geïnteresseerd in mensen; mensen met verhalen: origineel, ludiek, inspirerend, oplossend.”
Over Wim
Wim Groot Koerkamp vormt sinds de oprichting in 1996 het gezicht van ReMarkAble en kan inmiddels bogen op tientallen jaren agro- en food communicatie-ervaring. Als boerenzoon kent hij de sector van binnenuit en is hij als geen ander in staat een verbinding te maken tussen briefing en boodschap. Wim ontwikkelt concepten en campagnes en wijst bevlogen en gestructureerd de weg in het brede spectrum nieuwe en traditionele media. Hij haalt voldoening uit resultaten die u behaalt dankzij opmerkelijke communicatie. In zijn vrije tijd schopt Wim graag tegen een bal en maakt hij op zijn MTB-fiets de bossen in Salland onveilig. Thuis is Hunter, de trouwe Duitse dog, altijd dichtbij.
Do you want to Tell it?
ReMarkAble helpt om uw ‘successtory’ te vertellen. We kennen de agro- en foodmarkt en beheersen alle denkbare kanalen die ingezet kunnen worden voor een consistent én effectief verhaal. Onze diensten; advertenties in print en online, verkoopdocumentatie, beursdeelname, social media, video, buitenreclame, huisstijl, etc. ReMarkAble ontzorgt: van idee tot inkoop en realisatie. Snel en effectief.

Marc over GET PERSONAL : Van boodschap naar business
“Het zijn de mensen die bepalen of ze zaken met u willen doen. Met de pijlers “be good” en “tell it” alleen bent u er dus nog niet. Let’s get personal, maak contact! Zorg dat uw adviseur bij de klant/prospect aan tafel komt! Maak van prospects afnemers; afnemers die blijven terugkomen. Alles draait hierbij om persoonlijke aandacht op het juiste moment.”
Over Marc
Effectieve agrimarketing zit in het DNA van Marc Strijker. Een breed scala aan agri- en hortibusinessbedrijven heeft hij succesvol geadviseerd en ondersteund door middel van optimale communicatie met land- en tuinbouwers. Zowel nationaal als internationaal weet hij wat dat betreft de weg. Marc gaat als direct marketeer altijd op zoek naar de meest doeltreffende en kostenefficiënte mix.
Marc is getrouwd met Marieke en is vader van Abel en Lise. In z’n vrije tijd houdt Marc vooral van gezelligheid. Een filmpje pakken, lekker eten of een speciaalbiertje drinken met vrienden zijn veelvoorkomende activiteiten. Daarnaast geniet Marc van tuinieren en muziek luisteren.
Do you want to Get personal?
Het online platform ReMarkAble Marketing Automation (RMA) maakt op basis van cookies en IP-herkenning zichtbaar wie, wanneer en wat op uw website(s), social media en in uw nieuwsbrieven zoekt. Op basis van deze informatie kunt u geautomatiseerd relevante berichten op het juiste moment naar de juiste klant/prospect sturen. RMA levert concrete leads waarmee uw adviseurs gericht op pad kunnen om persoonlijk contact te leggen en beter aan de behoeften van de klant kunnen voldoen. Zo wordt de efficiëntie van het verkoopapparaat en de omzet verhoogt. ReMarkAble monitort en assisteert bij de conversie van boodschap naar business.
