• Trackingcode op website
  • Cookies en ip-adressen
  • Registratie van activiteiten:
    – Hoe vaak op de website
    – Hoe lang op de website
    – Welke pagina’s worden bezocht
    – Opent men de nieuwsbrief
    – Klikt men door en waarop
    – Wat is de herkomst? Google / Facebook / Advertorial / Banner / Website
  • Punten voor ieder actie (=leadscore)

Per klant/prospect kan worden gemonitord welke thema’s men interessant vindt. D.m.v. IP-adres en cookies wordt geregistreerd of men een e-nieuwsbrief opent, op welke links men klikt, maar ook welke pagina’s los daarvan op de website worden bezocht. Zo kan de customer journey inzichtelijk worden gemaakt. Op basis van pagina’s die de klant/prospect regelmatig bezoekt kan hij/zij geautomatiseerde berichten ontvangen die specifiek op zijn profiel en interesses zijn afgestemd.

Per actie die de klant of prospect onderneemt worden punten toegekend. Hoe hoger deze leadscore, hoe beter gekwalificeerd de lead is voor het maken van persoonlijk contact. Door het aanbieden van call-to-action op de website, bijv. het aanvragen van een productleaflet, of inschrijving voor een bijeenkomst, worden via reactiefomulieren de gegevens van prospects geregistreerd en rechtstreeks toegevoegd aan de CRM-module en het nieuwsbrieven-bestand. En kan bestaande interesse, zoals bovenstaand beschreven, worden gevolgd. Het platform is bij uitstek geschikt voor optimale service van zowel agrariërs als distributeurs.