Ben jij een hero?

Ingrijpende veranderingen in de samenleving vragen om ingrijpende aanpassingen: in je eigen gedrag, maar ook in het gedrag van je bedrijf.

Wat is jouw plan B? ReMarkAble helpt bij het bepalen van de juiste communicatiestrategie voor bedrijven die actief zijn in de agrarische sector: fabrikanten, importeurs, dealers. Kabbelt de communicatie van je bedrijf onverminderd en braaf door in de valse hoop dat alles bij het oude blijft? Of durf je je uit te spreken waarom juist jouw bedrijf nu, onder deze nieuwe marktomstandigheden, het verschil maakt?

Is je bedrijf een hero, net zoals bijvoorbeeld Zwaagstra Beton (draagvlak voor ondernemers), Nijborg (waarborg in kwaliteit), Roeters (dan weet je dat het goed is), Hanse Staalbouw (Hanse staal, een sterk verhaal), DSD (desirable solutions for dairy), Timac Agro (grow, care and share) of BoerBurgerBeweging (BBB: de stem van en voor het platteland)?

Wil je écht opgemerkt worden? Join the heroes!

Deel dit artikel